2008. augusztus 7., csütörtök

Gyenesdiás 3. nap - Szigligeti vár

Az éjszaka elég sokszor fenn volt a Maci. Valszeg melege volt nagyon, amin nem is lehet csodálkozni. Nyolc óra tájban ébredt. Reggelire sonkát evett és vajas kenyeret.

Reggeli után átmentünk Szigligetre megnézni a várat. A lépcsőn, amíg volt korlát addig szépen sétált, de aztán felkéredzkedett Ildihez, és felcipeltette magát. A vár alatt elnyaltunk egy fagyit. Zsombus is beleütötte párszor a nyelvét. Úgy tűnt ízlett neki… Aztán folytattuk az utunkat a várba. És persze nem akart a saját lábán jönni… És persze a várban sem… Igaz, néha megmászott néhány falétrát. Így aztán alig vártuk, hogy lejöjjünk a hegyről.

A hegylábánál találtunk egy vendéglőt, ahol megebédeltünk – volna. De végülis Zsombinak nem ízlett a második, csak a leves. Így aztán siettünk vissza a szállásra, hogy Ildi melegítsen neki valami üveges kaját. Útközben aztán Zsombus elaludt, felvittük a szobába. Kisebb megszakításokkal több, mint két órát aludt.

Ébredés után megkapta az üveges kaját, majd vártunk egy kicsit és levitte Ildi játszani. Érdekes, hogy nem volt, illetve nincs nagy kedve a fürcsihez. Játszik inkább az udvari játékokkal, de vízbe nem nagyon megy.

Vacsi után kivittünk autóbemutatóra, de mert lassan kezdődött így hamar megunta és inkább hazajött. Tévézett, majd el is aludt…