2008. augusztus 8., péntek

Gyenesdiás 4. nap - Afrika csodái

Reggel jócskán belehúztunk, mert fél kilenckor ébresztett bennünket Zsombi. Reggelire tojásrántottát evett. Miután őkelme a legfontosabb így mi ezúttal is felváltva ettünk, illetve kerestük, merre jár. Mert Zsombus egyre jobban otthon érzi magát a panzióban.

A kaja után úgy döntöttünk, hogy megnézzük ,,Afrikai csodáit”. Azaz a pár kilométerre lévő Afrika parkba ugrottunk el. Zsombusnak ezúttal is a kisállatok tetszettek a legjobban, csüngőhasú kisdisznók, a kecskék és talán a bárányok. De a favorit a kismalackák voltak… A zebra, dámszarvas, bika, teve még túl nagy neki… Jó volt viszont a gyerek dzsungel, ami tulajdonképpen ösvények egy bozótosban, vagyis, ahol nem foglalkoztak az egésszel… Volt benne egy kilátó, meg jópár állat fotója elhelyezve. Maci nagyon élvezte, ahogy a szűk ösvények kanyarogtak. Mi egy kicsit féltettük, mert volt ott csalán is bőven, de szerencsére megúszta…

Ebédre anya gyümölcsleveséből evett, bácskai rizses hússal és pizzával. No, meg sok mozgással… Ebéd után visszatértünk a szállásunkra, hogy nyugodtan tudjon aludni. Ami sikerült is, hiszen több mint 2 órát szunyált. Aztán olvasgatott anyukájával, illetve nézték az olimpia megnyitóját.

Hat óra tájban megvacsiztunk, és átmentünk Vonyarcvashegyre. Valamikor tíz évvel ezelőtt ott voltunk, és emlékeztünk arra, hogy ott van egy jó kis fagyizó… Nem is csalódtunk benne, ezúttal is jó fagyit adtak, csak Maci volt türelmetlen. Így aztán gyorsan benyaltuk… Játszottunk egyet a parkban, Zsombi hintázott, szökőkutat nézett, mérleghintázott. Aztán sétáltunk, majd újra a park jött…

Fél kilenc tájban értünk vissza a szállásra, és nem sokára már aludtunk is…