2008. augusztus 5., kedd

Gyenesdiás 1. nap – Hajó, kastély, kisvonat

Az éjszaka nagy részében esett. De érdekes módon alig volt fent. Egyszer legurult a matracágyról. Egyszer pedig megszomjazott. Fél nyolckor ébredt, majd a pocimon ivott teát. Aztán reggelire megevett majdnem 2 virslit, kenyérrel, paprikával…

Ezt követően összepakoltunk és bementünk Keszthelyre, hiszen fürödni úgy sem tudunk. Meg amúgy is fújt a szél. Kinéztünk egy egyórás sétahajót. Maci elég jól bírta, sétálgatott a fedélzeten, ismerkedett. Jól beöltöztettük, ha szél után netán esni is kezd… Alig, hogy kikötöttünk elkezdett esni az eső. Futva mentünk ebédelni. A leves nemigazán ízlett a Macinak, mert túlságosan zöldséges volt. Vagyis belevágták a zöldséglevelet… A Cigánypecsenye ezúttal is csúszott. Ebéd után hazajöttünk, hogy nyugodtan tudjon aludni a Maci, de ő másként gondolta. Alig szunyókált valamit.

Négy óra tájban visszaindultunk Keszthelyre. Megnéztük a Festesics-kastély gyönyörű parkját. Macinak nagyon tetszettek a szökőkutak, a napóra, a harang (harangozott is), a kis tavacska halakkal… No, és persze a kis kövekkel felszórt utak… A kövecskéket jól megfogdosta, magára dobálta, jól szórakozott velük. A kastély után sétáltunk egyet a sétáló utcában, ahol Zsombus fagyit kóstolt, majd Csi-hu-hu-ztunk egyet. Aminek a végén már nagyon nyűgős volt, mert éhes volt.

Gyorsan visszajöttünk a szállodába. Evett húsilevest, majd húsit krumplival, aztán gyümölcssalátát kóstolt, majd kitömte magát a túrós palacsinta öntetével. Vacsora után lementünk a Wellnes részbe, de Zsombinak ezúttal nem volt nagy kedve fürödni.

Talán majd holnap a Balcsiban…