2008. március 18., kedd

Védőoltás rohanásban

Ma Macika megkapta az agyhártyagyulladás elleni védőoltást.

10 órára odamentünk. Kis várakozás után be is jutottunk... A doktornő megbeszéltek szerint felírta a védőoltást. Természetesen rákérdeztem, hogy lesz a szomszédos patikában? Igen volt a válasz. Átmentem, természetesen nem volt. Visszamentem, szóltam Ildiéknek majd futás. Nagyon bíztam abban, hogy a Korányin lesz, de ott sem volt. Csak estére ígérték. Muszáj volt felmenni a városközpontba. Ott legalább volt, de én majd felrobbantam. Olyan lassan szolgáltak ki... Nekem meg csak az járt az eszembe, hogy Zsombi összeszed minden fertőzést a váróba, no meg ez az az időszak, amikor aludni szokott. Biztos nyűgös már... Rohantam vissza.

A doktornő nem győzőtt csodálkozni, hogy nem volt a szomszédos patikában. De nagyon rendesek voltak. Üres volt a váróterem... És megvártak. Persze, valahol ennek természetesnek kellene lennie, de ma már mi természetes? Macika a vizsgálatokat hősiesen állta, de amikor megkapta az injekciót elkezdett sírni, megfeszítette magát... Nagyon sajnáltuk... Aztán igyekeztünk ki, és kapott Macika vigasz színes golyót. Mindenesetre Mackót megviselhették a történtek, mert három órát aludt, és nem kajázott ebéd gyanánt csak egy kis levest.

Este szerencsére helyre állt minden. És vacsorára lecsúszott 3 gyerek virsli, kenyérrel...

Nincsenek megjegyzések: