2009. november 17., kedd

Elveszett a Maci

Vasárnap ebéd után anyósomékkal elmentünk bevásárolni a TESCO-ba. Zsombi ezúttal is a bevásárló kocsiban foglalt helyet. Nem is volt vele különösebb gond. Megúsztuk az akciós osztályt, a csomagoló papíroknál kicsit elcsábult. Így vettünk egy tekercs kép papírt. Nem kért semmit se a pék részen, se a zöldség osztályon. (Amúgy se igazán jellemző rá, hogy nyüglődik valamiért, ezt vagy azt vegyük meg…) Megnéztük a halacskákat is. A nagy vizes tartály tele hallal mindig tetszik neki.

Már a vége fele jártunk, amikor apósommal elmentünk üdítőt venni. Sajnos, ekkor ki kellett venni Zsombust. Aki egy darabig ott állt mellettünk, majd amikor elkérte és megkapta a zöld fürdősót, akkor igen aktívvá vált. Elrohant és otthagyott bennünket. Mi a pakolás miatt elég nehezen reagáltuk ezt le. Csak már azt vettük észre, hogy eltűnt a Maci.

Ekkor ért oda Ildi meg nagymama. Úgy, hogy négyen négy irányba mentünk. Én a pénztárak felé, kérdeztem a biztonsági őrt, de nem látta. Aztán át a citromleves részre, a halashoz, előre a játékosztályra… De nem volt sehol. Aztán vissza pénztárakhoz… Közben minden gyereket néztem, minden trappolásra felkaptam a fejem.

Az egyik pénztáros néni mondta, hogy az előbb vitt el egy idősebb hölgy egy kisfiút, aki sorban állt egy fürdősóval. Szerencsére anyósomékat már könnyen megtaláltam.

Borzasztó 5-10 perc volt.
Még belegondolni is abba, hogy elveszíthetjük Zsombust…
Amikor ezeket a sorokat írom, még mindig összerándul a gyomrom.
Soha többet ilyet!

Nincsenek megjegyzések: